Reklamacje
Nasza polityka reklamacyjna
Fit'nTasty zawsze dokłada wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.
Złożenie reklamacji
W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:
Kontaktując się telefonicznie z BOK: (+48) 500 036 565 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-17:00, a w sobotę i niedzielę 8:00-14:00
Wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@fitntasty.pl
Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące nieotrzymania towaru należy składać do godziny 10:00
Obsługa reklamacji
Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania przez Fit'nTasty zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Fit'nTasty poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.